fbpx

Zielony Restart

Poziom "3"

Zielony reStart Ullenki

Wprowadzająca Dieta Przeciwzapalna

Wspólnym mianownikiem jak na razie wszystkich mi znanych osób które się zmagają z egzemą jest kilka elementów: słabe kwasy żołądkowe, słabe trawienie węglowodanów złożonych i tłuszczy, osłabione nerki i wątroba, candida ustrojowa i tendencje do pasożytów i drożdży. Te problemy powodują że jedzenie dużych ilości owoców powoduje zbyt silne reakcje oczyszczające i zablokowanie nerek oraz duży przerost grzybów i drożdży w jelitach. Zielony Restart jest protokołem, który stawia czoło temu zjawisku, odcinając jedzonko grzybom i robiąc porządek, zanim przejdziemy do diety surowej bogatej w owoce. Książka wytłumaczy Ci na czym ten proces polega.  

Zielona Księga Potraw

Wprowadzająca Dieta Przeciwzapalna

Wspólnym mianownikiem jak na razie wszystkich mi znanych osób które się zmagają z egzemą jest kilka elementów: słabe kwasy żołądkowe, słabe trawienie węglowodanów złożonych i tłuszczy, osłabione nerki i wątroba, candida ustrojowa i tendencje do pasożytów i drożdży. Te problemy powodują że jedzenie dużych ilości owoców powoduje zbyt silne reakcje oczyszczające i zablokowanie nerek oraz duży przerost grzybów i drożdży w jelitach. Zielony Restart jest protokołem, który stawia czoło temu zjawisku, odcinając jedzonko grzybom i robiąc porządek, zanim przejdziemy do diety surowej bogatej w owoce. Książka wytłumaczy Ci na czym ten proces polega.  

Lista Zielony Reset Tydzień 1

Oto zakres, w którym możesz się bezpiecznie poruszać podczas protokołu Zielony Restart. Zwróć jedynie uwagę na moje komentarze przy składnikach i w dniach 1-3 omijaj te, które są zaznaczone, żeby wprowadzać je od dnia 4. Są to owoce oprócz cytryny oraz niektóre warzywa. 

Menu Zielony Restart 1a

A to jest Twoje Menu z zaleceniami na pierwszy etap naszego pierwszego tygodnia, czyi dni 1-4. Celowo oddzielam ten krótki fragment protokołu, jest on najważniejszy i kluczowy. Skupiamy się tutaj na wycofaniu z węglowodanów i praktycznie jest to głodówka ale bardzo bezpieczna i łagodna, pozwala na spokój psychiczny, na zachowanie energii i na stopniową przemianę. Życzę Ci aby było to piękne doświadczenie poznawania samego siebie, wejrzenia w swoje potrzeby i zaspokojenia emocji, które się pokazują. Jesteś blisko celu. 

Menu Zielony Restart 1b

Oto Twoje Menu z zaleceniami na drugi etap naszego pierwszego tygodnia, czyi dni 4-7. Dzień 4 jest przejściowy, ale możesz kontynuować na Zielono. Możesz go też przejść na minimalnej ilości owoców, czyli np. 1-2 jabłka i garść jagód, żeby dodać sobie energii, ale utrzymać nisko poziom kalorii i kontynuować proces “autofagii”. Jak zdecydujesz tak jest dobrze, od dnia 4 można wprowadzać owoce stopniowo i o tym też pamiętaj, że z tej pozornie niedługiej głodówki trzeba wrócić a najlepiej jeśli zrobimy to bardzo powoli. Wprowadzenie każdego nowego owocu czy tłuszczu niech będzie stopniowe. W Menu znajdziesz szczegółowe instrukcje. Dasz radę! Jesteś blisko celu.