fbpx

Zielony Restart

Poziom "4"

Zielony reStart Ullenki

Wprowadzająca Dieta Przeciwzapalna

Wspólnym mianownikiem jak na razie wszystkich mi znanych osób które się zmagają z egzemą jest kilka elementów: słabe kwasy żołądkowe, słabe trawienie węglowodanów złożonych i tłuszczy, osłabione nerki i wątroba, candida ustrojowa i tendencje do pasożytów i drożdży. Te problemy powodują że jedzenie dużych ilości owoców powoduje zbyt silne reakcje oczyszczające i zablokowanie nerek oraz duży przerost grzybów i drożdży w jelitach. Zielony Restart jest protokołem, który stawia czoło temu zjawisku, odcinając jedzonko grzybom i robiąc porządek, zanim przejdziemy do diety surowej bogatej w owoce. Książka wytłumaczy Ci na czym ten proces polega.  

Lista produktów Zielony Restart Tydzień 2

Drugi tydzień to wprowadzanie coraz większej ilości owoców i surowych dań. Jeśli Twoim celem jest dieta surowa i ziołowe oczyszczanie na owocach i sokach, to kontynuuj w tę stronę i korzystaj z warzyw jako spowalniacza detoxu, pracuj powoli dodając coraz więcej owoców w ciągu dnia. Ten proces może potrwać kilka miesięcy, ale może pójść całkiem szybko. Idź w swoim tempie.

 

Zielone Menu 2

Drugi tydzień protokołu Zielony Restart wymaga nieco uważności i cierpliwości. Wprowadzamy na nowo owoce, zwłaszcza te bardziej soczyste i coraz słodsze. Balansuj pomiędzy warzywami a dodawaniem owoców, najpierw z rana potem na lancz. Ważne aby pilnować pozostałych elementów naszego Menu, bo owoce zmieszane z jedzeniem mocno przetworzonym, nawet w odstępie czasu, mogą fermentować w jelitach. Owoce mają moc oczyszczająca i nie można o tym zapominać. Więc jeśli decydujesz się wychodzić w stronę surowej diety i owoców, to zdecydowanie trzymaj uwagę na czystości swojej diety, odstępami pomiędzy posiłkami i prawidłowym ich leczeniem, a wszystko będzie zmierzało ku lepszemu. 

Menu Wyjściowe (po restarcie)

Tym MENU chciałabym Wam dać wskazówki jakie są opcje i warianty diety codziennej, stylu życia który pozwala na dalszą kontynuację naturalnego leczenia organizmu a jednocześnie robienia tego troszkę wolniej, bardziej na luzie i łatwiej. Jest kilka różnych wariantów, które warto przeanalizować i między którymi możemy balansować, wcale nie musimy się trzymać tylko jednego ale trzeba to robić umiejętnie, jakby płynąć po falach. Organizm sam będzie się “naprawiać” jeśli mu na to pozwolimy, a im bardziej dieta jest lekka i czysta, umysł jasny i emocje uporządkowane, to będzie cały czas działać wspierająco a nie przeszkadzająco. Wszystko jest połączone.